Arhiserv

Lun - Vin 8.00 - 16.00

Sâmbătă, Duminică ÎNCHIS

Str. Mircea cel Bătrân nr 119

Ploiești, PRAHOVA

0757.329.670

Apel Taxabil Normal

0757.329.670

Apel Taxabil Normal

Sanatate si Asigurari de sanatate

Solutii ArhiServ

Solutiile de arhivare si depozitare furnizate de catre ArhiServ, in domeniul sanatatii se adreseza:

  • spitalelor si policlinicilor cu capital de stat, privat sau mixt;
  • producatorilor de medicamente;
  • cabinetelor medicale;
  • centrelor de diagnoza si analize medicale;
  • cabinetelor medicale individuale;
  • farmaciilor;
  • cabinetelor de medicina a muncii;
  • casele de asigurari de sanatate.

Aflati ca prin externalizare serviciilor de arhivare a documentelor economisiti timp, castigati spatiu, eliminati riscuri si neconformitati, beneficiati de garantii si politici de disaster – recovery si securitate pentru documentele dumneavoastra. Toate aceste va costa un singur abonament, fara a avea costuri dispersate si fara riscuri asumate.

Fiecare dintre entitatile enumerate prezinta atat prin specificul activitatii desfasurate cat si prin modul de organizare cazuri particulare in ceea ce priveste arhivarea si managementul documentelor.

Din acest motiv, solutiile privind arhivarea si managementul documentelor furnizate de ArhiServ, urmeaza un traseu standard pana la un anumit punct, dupa care, acestea sunt particularizate in functie de nevoile si solicitarile acestora.

Specifice domeniului sanatatii sunt documente privind fisele medicale ale pacientilor, retete, scrisori medicale, contracte de diverse tipuri, imputerniciri, delegari, procuri, procese verbale, bilete de trimitere, analize de laborator, documentatii clinice, studii si cercetari.

Indiferent de care din aceste documente este vorba, entitatile medicale trebuie sa livreze documentele catre solicitanti, catre personalul propriu sau organele de control ale caselor de sanatate, aproape instant si cu inregistrari exacte.

Din acest motiv pentru spitale si policlinici, cabinete medicale, centre de diagnoza si analize medicale, cabinete medicale individuale, farmacii, producatori de medicamente, cabinete de medicina a muncii, case de asigurari de sanatate si alte entitati din domeniu, arhivarea fizica sau electronica, executata in mod profesional, reprezinta o alegere necesara si obligatorie pentru desfasurarea activitatii specifice in contextul provocarilor tehnologice actuale.

In ambele situatii entitatile medicale mentionate trebuie sa se asigure ca pot furniza in timp util si corect documentele solicitate.

Acesta este un proces critic si strict controlat, pe care ArhiServ, si implementat cu succes, iar experienta acumulata este definitorie in abordarea unor noi parteneriate de afaceri cu entitatile medicale.

Evolutia si dinamica tehnologiei IT obliga entitatile medicale la costuri enorme in ceea ce priveste achizitia de hardware, licente software, instrurea personalului si cheltuieli de implementare.

Serviciile de arhivare si managementul documentelor intra si ele in aceasta categorie iar externalizarea acestora catre ArhiServ este una din cele mai optime solutii.

Alaturi de economia adusa de reducerea cheltuielilor investitionale apare si o componenta rezultata din reducerea cheltuielor legate de inchirierea si intretinerea si operarea spatiilor in care se afla arhivele acestor institutii.

Relocarea acestor arhive catre arhiva detinuta de ArhiServ este un proces firesc si se poate desfasura atat pentru documentele activitatii curente cat si pentru documentele istorice.

Pe de alta parte solutia informatica pentru managementul documentelor dezvoltata de ArhiServ aduce transparenta totala in comunicatia interdepartamentala a organizatiei.
Modelarea fluxului informational al organizatiei in aplicatie face posibila comunicarea si transmiterea directa a oricarui tip de document intre departamente, fara intarzieri si fara cheltuieli suplimentare.

Este un avantaj competitional incontestabil acela de a regasi rapid documente fizice si electronice in acelasi loc, de a putea efectua rapid comenzile pentru servicii de arhivare, on-line, de a controla modul de acces la documente.