Arhiserv

Lun - Vin 8.00 - 16.00

Sâmbătă, Duminică ÎNCHIS

Str. Mircea cel Bătrân nr 119

Ploiești, PRAHOVA

0757.329.670

Apel Taxabil Normal

0757.329.670

Apel Taxabil Normal

Contracte si corespondenta de afaceri

Solutii ArhiServ

Este o solutie destinata gestiunii si managementului contractelor si corespondentei de afaceri, incluzand functiuni de versionare, modelare, scanare si capturare automata a documentelor.

Solutia presupune: definirea unei structuri organizationale, se impart documentele pe categorii de documente in functie de tipul si caracteristicile acestora, se clasifica documentele din punct de vedere al nivelului de acces si semnatura.

Sunt create modele predefinite de documente si se definesc structuri de documente pentru fiecare categorie de documente creata.

Daca sunteti interesati de o solutie profesionala pentru gestiunea si managementul contractelor si al altor documente notariale, va rugam sa ne contactati!

Circulatia contractelor si corespondentei de afaceri in organizatie este reglementata prin reguli strict definite in cadrul unui flux de distributie al documentelor. Pe baza fluxului de distributie definit solutia asigura trasabilitatea si istoricul documentelor si este urmarit timpul de raspuns.

Documentele fizice sunt scanate, grupate pe categorii, sunt prelucrate si indexate, sunt validate si vizate spre neschimbare prin aplicarea semnaturii electronice, produsul final fiind documentul electronic.

Solutia faciliteaza regasirea rapida a contractelor si a corespondentei de afaceri arhivate electronic prin utilizarea unor algoritmi performanti de cautare si in baza unei solicitari, in mod controlat, documentul este pus la dispozitia consultantului, conform drepturilor de dispozitie asociate documentului.

Expertiza ArhiServ in acest domeniu este foarte vasta si definitorie pentru implementarea unui proiect de succes.