Echipa de suport ajuta clientii sa obtina beneficii maxime in ceea ce priveste serviciile de depozitare si arhivare a documentelor oferite.
Sarcinile echipei de suport
Asigurarea actualizarilor software, tehnice si functionale incluzand imbunatatiri solicitate de clienti si integrarea tehnologiilor de ultima ora.
Servicii de support prin telefon, fax, e-mail pentru utilizatorii platformei ArhiServ pentru managementul arhivei si serviciile asociate, in scopul rezolvarii oricarei probleme aparute in cel mai scurt timp posibil.
Pachetul standard de suport
Pachetul standard de suport, pentru clientii ArhiServ, include urmatoarele:
suport privind operatiunile de arhivare si pregatirea documentelor in vederea depozitarii acestora conform legislatiei specifice;
instalarea celor mai noi actualizari software produse si comunicarea noilor facilitati catre clienti;
suport prin telefon, fax sau e-mail pentru utilizatorii sau administratorii de sistem ai clientilor;
servicii de diagnosticare on-line;
alte servicii personalizate, care sunt disponibile la cerere.
Daca sunteti interesati de o solutie profesionala pentru nevoile dumneavoastra, nu ezitati sa ne contactati!