Arhiserv

Lun - Vin 8.00 - 16.00

Sâmbătă, Duminică ÎNCHIS

Str. Mircea cel Bătrân nr 119

Ploiești, PRAHOVA

0757.329.670

Apel Taxabil Normal

0757.329.670

Apel Taxabil Normal

Procesul de management

Servicii Arhiserv

Procesul de business al unei companii este intr-o continua transformare dictata de dinamica mediului de afaceri. Din acest motiv, un mod de organizare perfect functional la un moment dat poate deveni greoi si ineficient in exploatare nu dupa mult timp.

Eficientizarea afacerii impune o reanalizare a fluxurilor de lucru si a proceselor interne, ceea ce poate evidentia la final necesitatea de a automatiza anumite procese sau de a le optimiza pe cele existente.

Analiza modelului de business

O etapa importanta in optimizarea si modernizarea procesului de business il reprezinta conversia in format electronic a cat mai mult din documentele implicate in procesul afacerii, respectiv automatizarea fluxului de documente.

Sistemul de management si arhivare al documentelor trebuie sa functioneaza cu documente in ambele variante: documente scanate si documente create electronic.

Procesul de analiza este un proces de echipa, reunind echipa de specialisti ArhiServ si angajati din interiorul organizatiei care lucreaza efectiv cu aceste documente.

In aceasta faza se analizeaza:

Strategia si proiectarea noului flux de documente

Trebuie stabilit ce documente si informatii se transmit in interiorul si catre exteriorul organizatiei. Etapa este premergatoare clasificarii documentelor.

Clasificarea documentelor presupune:

Strategia de proiectare si automatizare a noului flux de documente presupune identificare raspunsurilor la urmatoarele intrebari:

Obiectivele automatizarii fluxului de documente trebuie sa evidentieze

Implementarea sistemului de management al documentelor si arhivare electronica

Pentru un real succes al implementarii sistemului este necesar sprijinul si cooptare a cat mai multi actori din organizatie. Este binevenita orice ideie sau sugestie bazata pe experienta fluxului curent al documentelor. Pentru a masura eficacitatea noului sistem de management al documentelor trebuie masurati comparativ parametrii caracteristici cu vechiul sistem.

Utilizare aplicatiei pentru managementul documentelor

Pentru a raspunde provocarilor generate de cerinta automatizarii fluxului curent al documentelor in structura organizatorica a clientilor sai, Archiserv furnizeaza solutii personalizate bazate pe o platforma proprie de management al documentelor.

Aplicatia poate fi accesata prin intermediul unui browser de internet; nu necesita instalarea unor clienti speciali, este independenta de platforma si nu necesita setari speciale in infrastructura IT a organizatiei;