Lun - Vin 8.00 - 16.00
Sâmbătă, Duminică ÎNCHIS
Str. Mircea cel Bătrân nr 119
Ploiești, PRAHOVA
Sâmbătă, Duminică ÎNCHIS
Ploiești, PRAHOVA
Apel Taxabil Normal
Solutia “Managementul documentelor de productie” se adreseaza agentilor economici care au in totalitate sau o componenta a activitatii lor productia, indiferent de tip sau domeniu.
Este o solutie destinata gestiunii si managementului documentelor de productie, incluzand functiuni de versionare, modelare, scanare si capturare automata a documentelor.
Solutia presupune: definirea unei structuri organizationale, se impart documentele pe categorii de documente in functie de tipul si caracteristicile acestora, se clasifica documentele din punct de vedere al nivelului de acces si semnatura.
Sunt create modele predefinite de documente si se definesc structuri de documente pentru fiecare categorie de documente creata. Documentele inteligente sunt interconectate cu sistemul ERP/CRM al organizatiei, in masura in care acesta exista. In acest mod, o foarte mare parte a metadatelor asociate documentelor sunt completate automat.
Pot fi arhivate documente reprezentand comenzi ale clientilor, comenzi de aprovizionare, facturi, NIR-uri, avize, DVI, bonuri de consum, bonuri de transfer, documentatii tehnice si tehnologice, desene de executie, montaj, schite, etc.
Circulatia documentelor in organizatie este reglementata prin reguli strict definite in cadrul unui flux de distributie al documentelor. Pe baza fluxului de distributie definit solutia asigura trasabilitatea si istoricul documentelor si este urmarit timpul de raspuns.
Sunt permise efectuarea de actualizari ale informatiilor din documente, pe baza de semnatura, pe flux, inainte de stocarea lor in arhiva electronica.
Documentele fizice scanate si cele electronice, grupate pe categorii, sunt prelucrate si indexate, sunt validate si vizate spre neschimbare prin aplicarea semnaturii electronice, produsul final fiind documentul electronic.
Solutia faciliteaza regasirea rapida a documentelor arhivate electronic prin utilizarea unor algoritmi performanti de cautare si in baza unei solicitari, in mod controlat, documentul este pus la dispozitia consultantului, conform drepturilor de dispozitie asociate documentului.
Expertiza ArhiServ, in acest domeniu este foarte vasta si definitorie pentru implementarea unui proiect de succes.
Scrie-ne pe Whatsapp